tisdag 27 december 2011

NU ÄR JAG TILLBAKA

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej <33333

Har haft en liten bloggpaus nu.
Men jag kommer inte blogga fullt ös här för jag tycker att det är sjukt jobbigt att logga ut på sin egna blogg (asso man är inne på den hela tiden) ganska svårt att förklara.
Men at logga ut och sen gå till bloggen och trycka på logga in och logga in.
Asso det låter kanske inte så jobbigt men det är det faktiskt.
Men ska försöka att blogga här varenda dag iaf.
Jag kommer nog kopiera inläggen från min blogg, så slipper jag skriva det två gånger, men det blir ju inte så kul att läsa om man läser båda bloggarna !? eller vad tycker ni?
Men snart ska vi sova, men ska nog kolla lite på fb och lite bloggar först.
Det kommer ett till inlägg snart från oss båda ;)
Hörs snart <333

Kram // Hannah <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar